Re: EA w plikach

Autor: Grzegorz Wnęk (virek_at_kki.net.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 07:33:19 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:

> Czy jest jakis sposob, by odrzec plik/pliki z wszelkiego rodzaju
> atrybutow rozszerzonych ? chociaz mi wystarczy by sie pozbyc drugiej nazwy,
> ale nie wiem jak to zrobic w prosty sposob.

Ja to robie tak, ze kopiuje w inne miejsce za pomoca DN z okienka dos,
ale w tym przypadku nie widac dlugich nazw :-(

A drugi sposob, bardziej radykalny, to po przekopiowaniu na inny dysk
skasowac pliki rozszerzonych atrybutow (ale chyba dysk musi byc w fat)

--
Grzegorz Wnek                     mailto:virek_at_kki.net.pl
                                  http://zeus.polsl.gliwice.pl/~virek/