EA w plikach

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 11:33:50 MET DST

Czy jest jakis sposob, by odrzec plik/pliki z wszelkiego rodzaju
atrybutow rozszerzonych ? chociaz mi wystarczy by sie pozbyc drugiej nazwy,
ale nie wiem jak to zrobic w prosty sposob.

o co konkretnie chodzi ?
mam sobie plik. zmieniam jego nazwe spod PM, w otwartym folderze.
potem zamykam sobie folder, odpalam shella CMD. zmieniam
nazwe pliku poleceniem REN. w tym momencie nazwa fizyczna i z EA sa rozne.
wszystkie (prawie) programy widza nazwe rzeczywista, a spod PM widze
nazwe umieszczona w EA. w niektorych przypadkach (w pewnym zastosowaniu u mnie)
jest to strasznie uciazliwe.

jak sie moge pozbyc tej drugiej nazwy ?