Re: Dlaczego OS/2 - znowu

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 20:23:57 MET DST

"Mariusz =?iso-8859-2?Q?Kie=B3pi=F1ski?=" <kielpa_at_friko6.onet.pl> wrote:
>W=B3a=B6nie ko=F1czy mi si=EA letni urlop i mia=B3em sporo czasu na =
>
>rozmy=B6lania. Zapozna=B3em si=EA z niekt=F3rymi wypowiedziami na
>pl.comp.os.os2 (jest ich zbyt wiele) i to mnie nak=B3oni=B3o
>do w=B3asnej wypowiedzi na temat po co OS/2 a nie na przyk=B3ad Winda
>czy Linux. Zastosowanie tego ostatniego np w biurze by=B3oby cokolwiek
>ciekawe. Zw=B3aszca ciekawe by=B3oby montowanie ka=BFdej dyskietki czy =
>
>cd-rom do struktury katalog=F3w. Tam si=EA do nie nadaje. Ale =

mi sie bez problemu udalo pod X zrobic dodatkowe wpisy menu, ktore
odpalaja stosowne skrypty. otoz owe skrypty zalatwiaja montowanie/demontowanie
dyskietek i cdromow. wystarczy klepnac mysza.

>wr=F3ci=B3 mi jednak rozs=B1dek. Co ja zrobi=EA bez REXX-a? U=BFywam go d=
>tak wielu rzeczy.

NetREXX for Linux ? :))))))

>Teraz ju=BF wiem co zrobie. Wymieni=EA sprz=EAt a przy =
>
>osi-e zostan=EA. Taka jest cena zdrowego rozs=B1dku. Adaptuj=B1c nowy
>system do moich hobbystycznych, nie zwi=B1zanych z komputerami zaj=EA=E6 =
>straci=B3bym wi=EAcej. Pisz=EA o tym dlatego
>=BFeby mo=BFe u=B6wiadomi=E6 niekt=F3rym adwersarzom , =BFe brak user-=F3=
>w =
>wynika raczej z niewiedzy ni=BF niech=EAci. Stoj=B1 mi przed oczami =

owszem. wiele osob nawet nie ma bladego pojecia co to jest OS/2 .
dopiero jak przyjda, i im sie zrobi male 5minutowe demo z fajerwerkami
to szczeki opadaja, a po chwili slychac "a to tak mozna ? ........"

>walki z kierownictwem mojej firmy o pogl=B1d ,=BFe Winda to nie =
>koniec =B6wiata.

znajdz troche powaznych artykulow w internecie na temat windy.
na stronach microsoftu, na temat windy98 jest napisane wprost. ze to
nie jest system dla przedsiebiorstw, lecz do uzytku domowego. to chyba
cos znaczy. zas na temat NT jest wiele artykulow, ktore "pochwalaja"
jego powolnosc, ktora musi byc nadrabiana kupnem szybszego sprzetu.

>* Mariusz Kie=B3pi=F1ski -> kielpa_at_friko6.onet.pl *

ps: na reszte pozwolilem sobie nie odpowiedziec :) bo jestes n'ta osoba,
    ktora przyczoczyla opinie typowych zjadaczy komputerow, wsrod ktorych
    sa takze szefowie wielu firm.