Re: dlaczego OS/2

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 19:32:28 MET DST

On 23 Jul 1998, ZOLESZKO wrote:

> Hi.
>
> Poszukiwałem programu CAD dla OS/2 - znalazłem Microstation 95 i
> BlueCAd, pierwszy horrendalnie drogi a drugi mocno przestarzały
> zaprzestano nad nim prac). Przestawiłem się zatem częœciowo do Linuxa
> z programami CAD - tu też nie jest różowo, w OS/2 prowadzę biuro). Mimo
> wszystko mocno doskwiera

[ciach]

Jesli nie zwrociles uwagi to (chyba) nadal trwa promocja i mozna obecnie
kupic Microstation 95 +pare innych programikow za cos w okolicy 50$.
Niestety (dla firm) jest to wersja edukacyjna.

To co powiem moze sie wydac dziwne, ale moim zdaniem tym co pograza OS/2
na rynku dla osob prywatnych jest brak tanich aplikacji, a nie aplikacji w
ogole. Dlaczego Windows jest taki popularny ? Bo jest pod niego duzo
oprogramowania, ktorego pirackie kopie sa ogolnie dostepne WSZEDZIE. Czy
ktos probowal znalezc kiedys znalezc piraty pod OS/2 ? Praktycznie nie
istnieja. I jak w takiej sytuacji ktos z mala kasa (jak studenci) moze
sobie pozwolic na jakies bardziej zaawansowane oprogramowanie ?

Moze ktos postawil by serwerek z oprogramowaniem na zasadzie Try&Buy w
celu popularyzacji oprogramowania. Jak mam kogos przekonac do OS/2 gdy
gosc pyta mnie np. jaki mam pod niego edytor tekstu (oczywiscie z polskim
slownikiem), a ja moge mu pokazac jedynie StarOffice'a ?!!!

pOSdrawiam
Dominik Czechowski
Team OS/2
domcio_at_ibm.uci.agh.edu.pl