dlaczego OS/2

Autor: ZOLESZKO (TRE_at_ECK-SA.KRAKOW.PL)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 11:22:03 MET DST

Hi.

Pozwolę włączyć się w dyskusję "dlaczego OS/2".
Podobnie jak kolega miałem dużo czasu na przemyślenia podczas urlopu.
Zastanawiałem się dlaczego wciąż walczę z wiatrakami pozostając przy
os-ie, za każdym razem podczas zmiany sprzętu utrudniam życie "biednym"
sprzedawcom pytaniami - czy są drivery do OS/2?
Aktualnie chcę zakupić drukarkę i co? - większość albo prawie wszystko
GDI dla windy, a jeżeli są drivery to ze starszych modeli i nie wiadomo
czy będą działać. Nowych nikt nie pisze bo dla ilu użytkowników?
Poszukiwałem programu CAD dla OS/2 - znalazłem Microstation 95 i
BlueCAd, pierwszy horrendalnie drogi a drugi mocno przestarzały
zaprzestano nad nim prac). Przestawiłem się zatem częściowo do Linuxa
z programami CAD - tu też nie jest różowo, w OS/2 prowadzę biuro). Mimo
wszystko mocno doskwiera
mi brak programów dla OS/2 - czasem z zaadrością patrzę jak inni
przynoszą do US PIT-y i inne deklaracje drukowane z jakichś aplikacji
g95. Jednak, pomimo wiatru w oczy wciąż eksploatuję WARPA i mamy się
doskonale.
Przeniosłem się już ponad rok temu do Merlina (oczywiście z wersji 3)
wraz z dobytkiem.
Problemy sprawia oczywiście TPSA - połączenie dopiero po kilku próbach
lub zrywane co kilkanaście minut,
chętnie poczytałbym coś nowego na temat OS - mam wszystko co było
dostępne w księgarniach,
ale za to mam spokój z dyskami PC WORD i reszta, nie przeglądam i nie
mam problemów ze śmieciami a ponaddto jestem spokojny nie muszę biec do
sklepu po najnowszą wersję czegoś dla M$.... .
Może jednak przenieść się do M$ NieTe? :-)))
Never.

P.S. Mam do sprzedania OS/2v3 pl (oryginał) + Bonus Pack oraz parę
płytek z programami dla OS (COLETTION, World of OS/2 i coś jeszcze).

Best regards
Zbigniew oleszko