WARP 4ever

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 15:16:25 MET DST

Hi,

Ponawiam zaproszenie na moją stronę WWW. Znajdziecie najnowsze
informacje dotyczące OS/2 (a czasem nie tylko) jakie udało mi się
zgromadzić z różnych źródeł. Nie ma tłumaczeń, gdyż brak na to czasu,
ale jest w czym wybierać. (Tak przynajmniej uważam.) Oczywiście nie
zamieszczam wszystkiego, bo byłoby to bez sensu, bym dublował światowe
serwisy.

Pozostałą część, która nie mieści się w założonych ramach WARP 4ever
podrzucam na listę.

WARP 4ever = http://friko5.onet.pl/kr/warpman/

Warpman

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-926 Kraków warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/