Re: Plujka pod OS/2

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 11:10:23 MET DST

Dzieki za taka pelna odpowiedz. A jak wyglada sprawa szybkosci drukowania
dokumentu zawierajacego zarowno tekst jak i grafike ?
P.S. Czy ten IBM'owy driver do Epsona dziala poprawnie ?
P.S.S. Czy sa jakies problemy z paleta kolorow przy drukowaniu grafiki
(slyszalem ze takie problemy sie zdazaja - drukuje np. niebieski zamiast
szarego)?

Dominik Czechowski