Re: Plujka pod OS/2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 20:40:12 MET DST

Muszę wtrącić swoje 3 grosze na temat driverów do drukarek EPSON.
Sam posiadam drukarkę EPSON Stylus 600 Color. Na razie używam drivera
IBM-owskiego drivera OMNI, który jest do niczego:
- Adobe Acrobat Reader potrafi stronę A4 drukować 15-20 minut
(szczególnie zawierającą grafikę rastrową). Jeśli ustawi się coś innego
niż bodajże "Fast Diffusion" nie drukuje się tekst.
- Wydruki 720dpi i 1440dpi w kolorze? Można o czymś takim zapomnieć.
- Kolor 24 bitowy? Fotograficzna jakość? Można zapomnieć. Z PM View
wychodzą czyste kartki.
Tak więc na razie jestem skazany na wydruki z M$ Windoze-OS/2.

> Mam EPSONa Stylusa Color 400. [ciach!]
> Po wielu poszukiwanaich znalazlem
> nowsza wersje z ktorej wycofal sie EPSON 10.20 - jakbys szukal jest
> na http://www.os2ss.com/os2user.
Czy znasz adres FTP? Przez HTTP jest to nie do wyssania (4.5MB), jeśli
korzysta się z TP SA, a na to jestem niestety skazany - po porostu
średnio co godzinę zrywa połączenie.

Wojciech Gazda

--
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */