Re: Czy warto Warp?

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 12:33:49 MET DST

Piotr Pekala wrote:

> Ja sie bawilem przez kilka lat
> Wystarczy zapodac "ipgate on"
> no i oczywiscie przedtem trzeba ustawic tablice routingu
> (ze nie wspomne o drugim interfejsie :))).

> Jedyna wada tego rutera byla zbyt duza predkosc pracy. Przy szybkich
> transmisjach pomiedzy interfejsami mial tendencje do zajmowania 100% CPU.
> A ze pracowal z priorytetem okolo 03f0,a komputer byl 486/66 ...

Niczego takiego nie obserwuje u siebie.

W czterech OSach mam po dwie karty sieciowe,
dodatkowo w dwoch po dwa linki PPP na liniach dzierzawionych
(czyli w jednym z komputerow 4 interfejsy).

Najbardziej obciazone rutingiem sa Pentium 60 i Pentium 90.
I to obciazenie jest niezauwazalnie male (ja nic nie widze :-(.

Inny z OSow jest ruterem dla kilkuset osob i nie zauwazam zadnych
spowolnien,
mimo wspolbieznej pracy z IPXem, NETBIOSem, NETBIOSem/TCPIP i SNA.
W tej np. chwili ciagnie 56 procesow/181 watkow i to jest jego stan
niski.
BTW, uzywam go tez jako osobistej stacji roboczej 250h/mies i nie
musialem
reinstalowac systemu operacyjnego od chwili zalaozenia w 96-12-19.

Wszystkie rutingi pracuja 24/365 od jakichs 3-4 lat,
ze zmianami jesli bylo trzeba :-).

--
Sam ruting zreszta jest bardzo mily. Kiedy zshutdownuje komputer
i ten bedzie sie mnie prosil o nacisniecie C-A-D by wystartowac system,