Re: Czy warto Warp?

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_main.amu.edu.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 21:26:17 MET DST

On Tue, 7 Jul 1998, Mirek Nowakowski wrote:

> Tylko 2 i 3? Co Ty nie powiesz? A wszystkie porty spod Unixa to pies?
> Pozycje 4 i 6 tez sa za darmoche, router nie wiem, bo sie nie bawilem,
> niech sie ktos inny wypowie :-)

Ja sie bawilem przez kilka lat i o ile pamietam jest to w podstawowym
pakiecie TCP/IP. Ja co prawda musialem kupic dodatkowo, bo byly to
czasy przed Warp Connect, ale teraz nie trzeba. Wystarczy zapodac "ipgate
on" no i oczywiscie przedtem trzeba ustawic tablice routingu (ze nie
wspomne o drugim interfejsie :))).
Jedyna wada tego rutera byla zbyt duza predkosc pracy. Przy szybkich
transmisjach pomiedzy interfejsami mial tendencje do zajmowania 100% CPU.
A ze pracowal z priorytetem okolo 03f0,a komputer byl 486/66 ...

Calkowicie potwierdzam pozytywna opinie o TCP/IP pod OS/2. Jest to jedna
z najlepszych implementacji tego protokolu.
Ja mialem zainstalowane na 486 wszystkie uslugi z punktow 2..5 plus
listproc,nfsd,lpd etc i wszystko dzialalo bez zarzutu. Przez kilka lat
pracy na tym komputerze nie zawiesilo sie ani razu z powodu sieci.

pozdrawiam,
               Piotr Pekala
Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_amu.edu.pl, http://www.ia.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl