Re: OS/2 Warp Demonstration Copy

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 15:10:58 MET DST

Lukasz Keler <kelcon_at_kki.pl> wrote:
>Witam !
>
>Mam w domu plytke demonstracyjna OS/2 3.0, niestety OS nie rozpoznaje
>(po zbootowaniu z dyskietek) CD-ROMu. W dokumentacji CD-ROMu pisze, ze
>OS rozpoznaje go... Na stronie IBMa pisze, ze istotnie, rozpozna go ale
>dopiero po zainstalowaniu OSa.
>
>Mam BTC 24x

czy to jest cdrom z interface IDE ? poszukaj w instalatorze cdroma
typu nonlisted compatibile IDE CDROM lub czegokolwiek w tym stylu.

btw, nie uda ci sie zainstalowac tego warpa. to zolta plytka z gazety ?
pierwszy cd na rynku polskim dolaczony do czasopisma :)))
musisz cofnac sobie zegarek na plycie, i dopiero wtedy instalowac.

>Moje pytania:
>1. Jak zrobic aby zainstalwac OSa z CD-ROMu ?

wybierasz not listed itd. jak ci sie pojawi graficzny instalator, wtedy
powinna byc dostepna opcja do wyboru typu cdromu.

>2. Czy bede mial takie same problemy z OSem 4.0 (ktory w najblizszym
>czasie dostane) ?

nie. wersja demo ma strasznie duzo bledow. prawde mowiac jest
porownywalna z windows95 :))))

>3. Czy daje sie to obejsc instalujac z twardziela...

mozesz instalowac z twardziela, ale to musi byc na innej partycji niz ta,
na ktorej bedziesz instalowal sam system.

>4. W jaki sposob zmienic FAT32 na FAT16 (program instalacyjny 3.0 nie
>moze poprawnie odczytac ilosci miejsca na dysku) ?

masz dysk w okolicach 4GB ? musisz sobie sciagnac nowe wersje
IBM1S506 , bo stare obslugija dyski tylko do niecalych 4GB.
problem dotyczy kazdej wersji os/2 .

>Prosilbym o odpowiedz bezposrednio, gdyz mam problemy z reader'em
>newsow...
>
>Lukasz

nie ma sprawy.