Re: Oprogramowanie

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 15:05:34 MET DST

a_krzysz_at_friko4.onet.pl (Andrzej Krzysztocz) wrote:
>Poszukuję następującego oprogramowania dla OS/2:
>przeglądarka WWW, obsługująca polskie znaki w iso i cp,

netscape 2.02 for OS/2 .

>program do e-mail,

pmmail , lub netscape 2.02

>program do newsów,

pmnews jest w zestawie, mozesz tez uzyc pminews lub netscape 2.02.

>jakiś edytor do dźwieku, coś jak CoolEdit dla windows,

niestety nie znam. pliki wav do 10mb mozesz obrabiac edytorem wbudowanym
w os/2 (od wersji 4, 3 prawdopodobnie tez ale nie pamietam).
niestety mozliwosci obrobki sa skromne. wycinanie/wstawianie, fading,
podglasnianie/sciszanie i normalizacja amplitudy. na codzien wystarcza.

>przeglądarka plików graficznych coś jak ACDSee,

cos tam jest, ale mi przestalo dzialac po 30dniach.

>jakiś klon Norton Commander,

nemo commander, file commander, midnight commander.

>Wszystko to najlepiej darmowe lub shareware.

to powyzej wszystko takie jest :)))

>Andrzej

pliki sa dostepne wszedzie. zajrzyj na http://sunsite.icm.edu.pl/ a potem
sobie kliknij na os/2 . jest na stronie glownej.