Re: Remote access do NT.

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 16:35:35 MET DST

Witam!

Artur Alinowski wrote:

> Witam i proszę o poradę.
> Od niedawna jestem użytkownikiem Warp 4UK (wcześniej trójka) i mam
> niewielki problem. Otóż w tej wersji pojawiło się coś takiego jak Remote
> Access z całym mnóstwem opcji do ustawienia. Chciałbym to wykorzystać do
> podłączenia się do firmowego serwera (NT 4 niestety) przez modem jako
> remote access client. I tu pytanie jak poustawiać parametry zarówno po
> mojej stronie jak i ze strony serwera?

Raczej wogóle nie poustawiać. To, że coś ma podobną nazwę nie oznacza,
że to jest to samo. Remote Acess z OS/2 daje dostęp.. do OS/2. Natomiast
do NT się nie dobierze za nic. Ewentualnie, można spróbować zestawić
połączenie TCP/IP i przy użyciu NetBios over TCP/IP dossać się do
zasobów NT, ale nie wiem na ile jest to realne (z g'95 działało).

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (601) 360969