Remote access do NT.

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 14:54:29 MET DST

Witam i proszę o poradę.
Od niedawna jestem użytkownikiem Warp 4UK (wcześniej trójka) i mam
niewielki problem. Otóż w tej wersji pojawiło się coś takiego jak Remote
Access z całym mnóstwem opcji do ustawienia. Chciałbym to wykorzystać do
podłączenia się do firmowego serwera (NT 4 niestety) przez modem jako
remote access client. I tu pytanie jak poustawiać parametry zarówno po
mojej stronie jak i ze strony serwera? Ja wiem że najlepiej RTFM ale
może koledzy chociaż skierują mnie we właściwym kierunku abym nie błąkał
się w ciemności przez najbliższe parę tygodni.
Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne porady.

--

FROM: Artur Alinowski
ORG: O.S.P. POLPAGER Ltd.
HOME: artali_at_free.polbox.pl