Re: Warp 4 i S3 Virge 325 ...

Autor: Wieslaw Pawlowski (wiesiek_at_chronos.ipipan.gda.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 13:50:58 MET DST

Adam Plaszczyca (trzypion_at_venus.wis.pk.edu.pl) wrote:
: Zobacz na ftp.micros.com.pl /pub/os2/fixes/polfont.. co praweda to pod
: 3.0, ale moze pod merlina tez sie nada?

Czyli slusznie podejrzewalem. Zaczelo sie od tego, ze Twoj polfont
powodowal u mnie (pod 4.0) dziwne problemy. Dlatego prosilem o pomoc.
Na szczescie sam sobie poradzilem - FontEdit + resmgr + sporo cierpliwosci
i wszystko dziala jak nalezy. Swoja droga ktos pewnie wie jak wyglada
wewnetrzna struktura plikow *.fnt. Gdybym ja znal to napisanie programiku
konwertujacego pewnie zjeloby znacznie mniej czasu niz reczna edycja ...

Pozdrowienia,
Wiesiek