Call Back OS/2 > WinNt

Autor: Andrzej Pięta (pand_at_polbox.com)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 13:50:35 MET DST

Witam!!!
    Dawno mnie tu nie było, bo nic się nie zdarzyło.
Obecnie zarzył mnie taki oto problem. Mam po drugiej stronie WinNT a w
domu OS/2 Warp 3,
na tym NieTym mam konto z którego mogę korzystać jako oddzwaniajšce.
Niestety najpierw trzeba się tam zalogować podać swój numer telefonu, a
potem czekać na oddzwonienie, które też mus odebrać. Nie wiem czy to
jest możliwe z poziomu OS/2, czy może tak banalne, że nie mogłem na to
wpa?ć. Prosiłbym o jakie? naprowadzenie, czy opisanie kwestii.

--
OS / 2 > Win ^ 95
pand_at_polbox.com