Siec windziana, czyli jak skonfigurowac TCPBUI

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 10:33:07 MET DST

Witam,
sytuacja wyglada tak:
1. jest siec novelowa i tu wszystko jest OK,
2. do ww. sieci podpiete jest kilkanascie komputerow z win9x oraz jeden
z OS/2,
3. na windach postawiona jest siec peer-to-peer i wszyscy sie widza tzn
widza sie windy,
4. OS/2 po wykonaniu komendy NET VIEW pokazuje tylko trzy komputery (2x
winda, 1x OS/2)
5. na pozostalych windach zainstalowane jest cos takigo:
"udostepnianie plikow w sieciach Novell Netware"
6. ja skonfigurowac w OS/2 by widziec reszte komputerow?
7. w sieci nie istenieje cos takiego jak serwer WINS.

Mam nadzieje ze NetBIOS over TCP/IP rozwiaze moje problemy, lae nie
potrafie tego skonfigurowac.
Moze ktos juz pokonal zagadki wiazace sie z konfiguracja tego protokolu?

pOSdrowienia
MArek