Re: USR Winmodem Sportster - jak to zainstalowac

Autor: Szymon (simdel_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 10:06:38 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:
> A czy przypadkiem to Win nie oznacza, że to jest tylko badziewie
> pod Wingroze i bez specjalnego drivera ani rusz ?

Ano oznacza, ale mam nadzieje, ze da sie to jakos ominac, tylko wlasnie
nie wiem jak

> Wprawdzie nie posądzam takiej firmy o taki dziwoląg, ale...
To JEST 'dzielo' USR, przyznaja sie do tego i nawet oferuja do
tego unowoczesnione sterowniki. To calkiem dobry modem, nie mam z nim
zadnych problemow (poza zainstalowaniem w OS2).
Przy okazji USR chyba w ogole nie lubi OS, bo na Device Driver Paku nie
ma zadnych sterownikow do modemow USR.

Szymon Miotk