Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne

Autor: SirLancelot (.SirLancelot_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 07:02:16 MET DST

Witam!

Jaroslaw Rafa napisał(a) w wiadomości: <35488B05.16A9_at_wsp.krakow.pl>...
--<cut>--
|Natomiast co do maskarady, to na Win95 chyba nawet jej nie trzeba. Jest
|cos takiego jak remote winsock - dzieli sockety pomiedzy wszystkie
|komputery w sieci Win95, tak ze wszystkie maja jedno IP i wspolna pule
|socketow (tak jak procesy na maszynie Unixowej ;-)) Tylko jeden komputer
|ma TCP/IP i jest dolaczony do inetu, reszta potrzebuje tylko
|standardowej sieci Win.

Jest też program "iShare" dla windy co chyba robi za ?router?
Działa tak że lokalna sieć korzysta z modemu jednego peceta.
Wszystkie kompy w sieci mogą równocześnie grzebać w Inecie,
ale co do szczegółów to nic więcej nie wiem.

Jak ktoś chce mogę Qmpla spytać.

Pozdrawiam!
SirLancelot @ rubikon . net . pl
www . kki . net . pl / lancelot