Odp: Cyrix 233MX?

Autor: Star Rider (starider_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 01:27:51 MET DST

Np.: nowy AMD K6 3D, ma pracować z takim zegarem, autorom artykułu udało się
Pentium 233MMX uruchomić na zegarze 90MHz x 3 co dało 270MHz!
A mnie wystarcza że będę pracował bez przemęcznia chip-setów(bo przecież tak
powinno być, nikt komu zależy na stabilnej pracy nie powinien pracować na
maksymalnych osiągach sprzętu, a tym bardziej ich przekraczać, przykład TX
na którym obecnie pracuję fabrycznie jest tylko do 66MHz, mimo że w
instrukcji producenta pisze że można go taktować do 83), wynik prosty na
jednych chodzi, na innych trzeba podnosić napięcie, a po za tym ta płyta o
której pisałem obsługuje również AGP. Najlepiej przeczytaj artykuł.

Serdeczne pozdrowienia.