Re: Kilka pytanek lamera

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_venus.wis.pk.edu.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 13:38:27 MET DST

Jan Stožek <jasio_at_SPAM.polbox.pl> wrote:

> :>- czy jest jakiś sposób tworzenia i korzystania z niestandardowych układów
> :>klawiatur (ew. jak wygląda przełączanie się między dostarczonymi przez
> :>producenta).

> W sprawie tworzenia - najlepiej skontaktuj się z firmą Calder (http://www.calder.com.pl), a
> najlepiej z niejakim Toperzem. O ile się nie mylę, to jest facet, który w swoim czasie zrobił
> klawiaturę programisty dla Warp 3. O ile wiem, calderowcy czasem czytają tę listę. Natomiast w
> WARP 4 jest zarówno klawiatura programisty jak i maszynistki. Przełączanie jest jak w DOS,
> [...]

Hm.. Chwilowo http:www/calder.com.pl nie dziala.. Lacza nie mamy.. Monter
poszedl i zaginal. Mam nadzieje, ze po nowym weekendzie bedzie. W razie
czego zawsze mozna listy pisac (te dochodza) na hal9000_at_calder.com.pl (Do
Toperza, czyli Tomka Stelmaszczuka) albo do mnie ( i tak siedzimy 2 metry
od siebie ;) )

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910