Re: Wieszanie sie

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 11:38:28 MET DST

On 26 Apr 1998, Andrzej J. Piotrowski wrote:

> kursor
> restarting".
> jeszcze dac
> polecenia

> Wiem, ze 3 jest stabilniejsza - ale nie wieszal mi sie przez pare miesiecy i nagle
> zaczal, nie w zadnych szczegolnych momentach. Zastanawiam sie, co to moze byc....

Z braku innych pomyslow, sprawdz czy jakas ostatnio intalowana aplikacja
nie dopisala sie w LIBPATH na poczatek, i nie ma DLLa o nazwie
pokrywajacej sie z ktoryms z systemowych.

Ewentualnie "przeczysc" INI przy pomocy CHECKINI. Czasami to pomaga
na takie niczym nie uzasadnione zwisy po dluzszym okresie pracy.

Pozdrawiam,
Marek
                                                   Marek Wojciechowski