Strona z muzyką z "Titanic-a", pomocy z Chemii

Autor: Bartek Syżycki \ (mops123_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 20:17:26 MET DST

Na stronie:
http://free.polbox.pl/m/mops123
dostępne są pliki z muzyką filmową,
m.in.: z Titanic-a, BraveHeart-a.
Na stronie również "Księga" popularnych
uśmiechów internetowych,
a także humory, np.:
"Stanowczo sprzedam komputer PC z zegarem (z kukułką
i z wahadłem) i bardzo twardym dyskiem, klawiaturą od fortepianu,
filtrem od fajki, radiatorem, dyskretnie wmontowaną turbiną parową,
mysz Logitech i kot Genius."
Poza tym mogę wstawić twój banner na moją stronę.
Strona w skryptach Javy - twoja ksywka - na mojej stronie.
-
Potrzebuję informacji do napisania referatu z Chemii
na temat "Zanieczyszczenie środowiska przez człowieka"
czas - jak najszybciej - tydzień, półtora tygodnia.
Wpadnij:
http://free.polbox.pl/m/mops123
mops123_at_polbox.com
Z poważaniem (:-I) - Bartek Syżycki "Mops" Wrocław