Re: Znowu stracilem WarpCenter

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_venus.wis.pk.edu.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 16:54:38 MET DST

Mirek Nowakowski <nowam_at_pg.gda.pl> wrote:
> On Sat, 25 Apr 1998, Leszek KUBRAK wrote:
> Z moich osobistych doswiadczen wynika, ze lepiej go po prostu "nie
> przeciazac". Tzn. nie definiowac sobie paskow od groma, a na kazdym pasku
> ikon jak wyzej, tylko potworzyc sobie foldery, w tych folderach
> poumieszczac kopie obiektow programow (lub ich cienie), i takie foldery
> umiescic w WarpCenter. Mam tak od poltora roku na dwoch komputerach i
> dziala (tfu, tfu, na psa urok) bez pudla.

Ja mialem jeszcze inne jaja. WarpCenter wieszal mi WPS-a przy starcie.
Wiec z configa wywalilem (z SET AUTOSTART=) WARPCENTER i wrzucilem go
do startup'u. Dziala o wiele lepiej. Zresta ostatnio olalem WC i wrocilem
do tego co w Merlinie nazywa sie 'taskbar' a po ludzku
Launch PAdem lub wyrzutnia :-)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910