Re: Znowu stracilem WarpCenter

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 11:11:28 MET DST

On Sat, 25 Apr 1998, Leszek KUBRAK wrote:

> Ostatnio wyczytałem w jakichś tipsach, że konfiguracja Warp Center
> to następujące pliki
>
> C:\OS2\DLL\SCENTER.CFG
> C:\OS2\DLL\DOCK*.CFG

To sie zgadza, jak rowniez to, ze z WarpCenter od samego poczatku sa
problemy. Chlopaki z lotusa sie po prostu nie przylozyli i integracja
tegoz narzedzia z reszta WPS jest -- delikatnie mowiac -- problematyczna
(np. - obiektowosc).

Z moich osobistych doswiadczen wynika, ze lepiej go po prostu "nie
przeciazac". Tzn. nie definiowac sobie paskow od groma, a na kazdym pasku
ikon jak wyzej, tylko potworzyc sobie foldery, w tych folderach
poumieszczac kopie obiektow programow (lub ich cienie), i takie foldery
umiescic w WarpCenter. Mam tak od poltora roku na dwoch komputerach i
dziala (tfu, tfu, na psa urok) bez pudla.

OSciski (ostatnio cokolwiek zaLinuxione)
Mirek Nowakowski