WinPmail wysadzony w powietrze

Autor: Jan Stožek (jasio_at_SPAM.polbox.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 01:48:16 MET DST

Witojcie,

        Mam problem. Otóż czasem muszę (i chcę, bo to jest w sumie jeden z najlepszych
programów pocztowych) używać Pegasus Mail for Windows. Działa mi pod Merlinem PL całkiem
zgrabnie, z jednym wyjątkiem: nie jestem w stanie nagrać nic na dysk - ani zawartości listu, ani
załączników. Gdy tylko wybiorę odpowiednią opcję, zamiast pokazać się okienko dialogowe do
wybrania nazwy docelowej, wyświetlany jest komunikat, że wystąpił błąd aplikacji z propozycją
jej zamknięcia lub zignorowania. Wybranie zamknięcia powoduje wyświetlenie błędu ochrony i
zabicie programu. Natomiast zignorowanie powoduje trzykrotne bodaj powtórzenie komunikatu,
po czym błąd ochrony i żegnaj Gienia. Na pewno WinPmail działał mi dobrze w Warp 3 i Warp 3
Connect. Prawie na pewno działał dobrze w Merlinie bodaj amerykańskim (nie pamiętam, czy był
US czy UK, ale raczej US). Natomiast nie jestem pewien, czy od początku miałem te problemy w
Merlinie PL. W każdym razie po ostatniej reinstalacji od zera kłopoty nie ustąpiły.

        - czy tylko ja to mam, czy jeszcze ktoś?
        - czy ktoś może sobie z tym koksem poradził?

        Przy okazji: jeżeli ktoś używa WinPmaila, to jest wersja 3.0 beta 7 na ftp://ftp.let.rug.nl.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl