klawiatura

Autor: Pawel Cwik (pawelc_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 15:43:47 MET DST

Zainstalowalem warpa i cos sie stalo z klawiatura..
Nie wiem w ktorym momencie, bo niemal od razu zainstalowalem klienta do
netware, internet i sterownik karty graficznej - "MGA impresion".
Wszystko jest OK, tylko w trybie znakowym system zlewa mi czŠ˜† znakow
klawiatury. Tak pod sesja dos jak i os. W trybie graficznym wszystko
jest normalnie.
5 lat bawie z pecetami, 2 z warpem ale to widze po raz pierwszy.