Re: Czym dzwonic do serwera PPP z LANu

Autor: Jurek Kowalski (Jurek.Kowalski_at_um.szczecin.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 00:31:35 MET DST

Jan Stožek wrote:

> Nota bene, czy nie prościej byłoby doprowadzić do drugiej lokacji Internet i założyć
> Virtual Private Network?

Wiele moge :-), ale nie zawsze mi pozwola :-(

W tym konkretnym przypadku narzucaja mi silne ograniczenia bo to Home
Banking.

To znaczy, ze nic nie moge proponowac dla koncowego intranetu bo to bank
powazny.
Watpliwe czy dodadza wpis do tabeli rutingu w ich intranecie.

I znaczy, ze nie moge proponowac np. socksow, oprogramowanie klienta
jest zatwierdzan przez bank.

Wiecej, nie moge sie podlaczyc do WANu oddzialu banku,
ktory to oddzial miesci sie w naszym budynku, bo sie boja.

Nie moge uzyc serwera SMTP jako przesiadkowego, bo braknie potwierdzen
z banku w czasie rzeczywistym.

Dlatego tez szukam jakiegos proxy, podobnego do Internet Gate, lecz
takiego,
co bede mial nad nim troche wieksza kontrole niz klikanie myszka.

Wydaje sie ze wersja 1.35 Internet Gate (mam u siebie 1.30) na cos
takiego mi pozwoli,
sprawdze. (Napisali, ze mozna korzystac z wlasnego PPP, a wiec z
wlasnych skryptow).

Wyjscie z dodatkowym dedykowanym ruterem jest, sadze, rowniez do
przyjecia.

Moge tez napisac wlasny proxy SMTP (dedykowany wiec prostszy).

Czy jeszcze cos sie Wam nasuwa ?-)

--