Re: Boot manager i NT 4.0

Autor: Jan Stożek (jan.stozek_at_sigmaint.com.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 16:43:16 MET DST

Jaroslaw Tabor wrote:

> Wstyd pisac, ale sam kiedys instruowalem jak odpalac NT z OS-owego
> bootmanagera. Moj przepis byl prosty: skopiowac boot-rekord i szlo.
> Niestety po zainstalowaniu NT4.0 juz nie idzie.
>
> Ma ktos na to jakis patent ? Czy w tym dziadostwie M$ w ogole cos dziala
> prawidlowo ?

        U mnie działa. Mam NT 4.0 GB + Warp 4.0 PL + Boot Manager. Kolejnoœć
instalacji była taka: NT, WARP + BM (jako fragment instalacji OS-a).
Obydwie partycje z systemami sš jako primary, BM jest na końcu dysku
(kiedyœ słyszałem, że nie wszystkie systemy tolerujš BM na poczštku
dysku).

        Zainstalowało się i działa tak dziarsko, że nawet mi do głowy nie
przyszło, że z tym mogš być jakieœ problemy.

Pozdrawiam,

(js).