Re: Boot manager i NT 4.0

Autor: Jan Stożek (jan.stozek_at_sigmaint.com.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 16:30:38 MET DST

Jaroslaw Tabor wrote:

> Wstyd pisac, ale sam kiedys instruowalem jak odpalac NT z OS-owego
> bootmanagera. Moj przepis byl prosty: skopiowac boot-rekord i szlo.
> Niestety po zainstalowaniu NT4.0 juz nie idzie.
>
> Ma ktos na to jakis patent ? Czy w tym dziadostwie M$ w ogole cos dziala
> prawidlowo ?

        U mnie działa i to bez zgryzów - NT 4.0 GB + Merlin PL + Boot Manager.
Na pewno Boot Manager został zainstalowany podczas instalacji Merlina i
na pewno było to już po zainstalowaniu NT.

        Nie chcę w tej chwili resetować komputera, ale podejrzewam, że Boot
Manager został zainstalowany na końcu dysku, a nie na poczštku, jak jest
default - od pewnego czasu robię tak rutynowo, bo gdzieœ słyszałem, że
niektóre systemy nie lubiš BM na poczštku. Oczywiœcie, Boot Manager jest
aktywnš partycjš.

        Poza tym zainstalował się i działa tak dziarsko, że nawet mi do głowy
nie przyszło, że z tym mogš być jakieœ problemy.