Re: Corel 3 - problemy - pytanie

Autor: Grzegorz Szysz\\lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 19:29:53 MET DST

Jacek Pietraszek <pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:

>Nie wychodzi :-( Sprawdzalem. On sie wyklada w dwoch
>punktach: na sprawdzeniu ilosci wolnego miejsca i na
>sprawdzeniu pojemnosci partycji. Zapchanie leczy go
>z pierwszego, ale pozostaje drugie.
>Dokladniej: wyklada sie setup.exe. Probowalem grzebac
>w jego ustawieniach, ale nic nie wychodzi. Na serwerze
>Corela dostalem informacje, ze moge sobie... kupic update.
>Na szczescie w poblizu nie bylo nikogo, bo moglbym urazic
>czyjes uszy. A wydawalo mi sie, ze tak ewidentne byki
>to daje sie w formie free-update.
>--
> [...]

mozesz zrobic jeszcze inna rzecz. zainstaluj go pod zwyklym dosem,
pod zwyklym windowsem. ale na dysku o nazwie takiej, jaka bedziesz
mial pod os/2 . jak nie bedziesz mial stosownego dysku,
to DoZ sluzy poleceniem subst :))) zainstaluj. zobacz
co ci w windowsach pozmienial/dogral. potem przekopiuj pliki corela
do os/2, i recznie wpisz ustawienia do plikow *.ini .

ps: wiem, to krecia robota. ale mi kiedys corel3 nie chcial sie
    zainstalowac na windowsach, posadzonych na serwerze netware.
    tak ze najpierw instalowalem bez sieci, i potem przenioslem. dzialalo
    jak nalezy.

ps2: o fonty sie mozesz nie martwic. doinstalowanie fontow to najmniejszy
     problem. w edytorze fontow wystarczy pokazac katalog, i zainstalowac
     wszystkie fonty jakie znajdzie :)