Re: Corel 3 - problemy - pytanie

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 17:21:53 MET DST

Michal Rolka <rolka_at_igo.katowice.pl> wrote:
: Jacek Pietraszek wrote:
:> mnie dotknal. Znana rzecz: Corel 3 wyklada sie przy
:> instalacji na duzych dyskach (> 1GB). Czy ktos ma pomysl,
:> jak sobie z tym poradzic?
: Zapchać dysk, żeby było mniej wolnego miejsca niż 512MB?

Nie wychodzi :-( Sprawdzalem. On sie wyklada w dwoch
punktach: na sprawdzeniu ilosci wolnego miejsca i na
sprawdzeniu pojemnosci partycji. Zapchanie leczy go
z pierwszego, ale pozostaje drugie.
Dokladniej: wyklada sie setup.exe. Probowalem grzebac
w jego ustawieniach, ale nic nie wychodzi. Na serwerze
Corela dostalem informacje, ze moge sobie... kupic update.
Na szczescie w poblizu nie bylo nikogo, bo moglbym urazic
czyjes uszy. A wydawalo mi sie, ze tak ewidentne byki
to daje sie w formie free-update.

--
Dziekuje w kazdym razie za rade i czekam dalej,
Jacek Pietraszek