NN2.02 i polskie krzaczki

Autor: Slawek Kos (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 29 Mar 1998 - 20:52:41 MET DST

Z jakiejs blahej przyczyny zapragnalem pozmieniac kroje pisma,
ktorymi moja przegladarka pokazuje strony WWW i poczte. Robilem
to tak zapamietale, ze teraz nigdzie polskich krzaczkow w zadnym
standardzie nie widze. Wszedzie to wyglada tak, jak pod winda gdy
sie wybierze font bez CE.
Na szczescie mialem zachowany netscape.ini sprzed tej rewolucji.
Podmienilem i wszystko gra.
Ale to nie koniec... Sprawdzilem, ze w zakladce FONTS ma on
ustawione:
-dla Latin2 - Helv/System Monospaced
-dla Latin1 - Tms Rmn/Courier
No to podmienilem spowrotem na ten trefny .ini i w nim ustawilem
to samo. I bulba !
Teraz juz mam dobrze (powrot do pierwotnego .ini) ale dreczy mnie
problem: no kurcze dlaczego ?!
Te pierwotne ustawienia robilem prawie rok temu i nie pamietam,
co tam jeszcze namieszalem. A jak mi sie jakis inny kroj pisma
spodoba? Az strach cos ruszac ;-)
Pozdrowienia

--
           Slawek Kos --> elpro_at_lodz.pdi.net