Re: Problemy a FixPack05 PL (ZIP)

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 18:56:49 MET

On Wed, 25 Mar 1998, Arkadiusz Podgorski wrote:

> On Wed, 25 Mar 1998, Dominik Czechowski wrote:
>
> %U mnie NIE MA SZANS na start systemu !!! Nawet gdy startuje z instalek
> %wyrzuca mi jakis dziwny komunikat, ze niby plik os2kernel (czy cos
> %takiego) nie moze zostac zaladowany przez system ?????
>
> z instalek i pyskuje o kernel na dysku? cos chyba nie tak :(

U mnie jest podobnie. Pyskuje os kernel a nie o kernel na dysku. Stwierdza
mianowicie ze ten kernel na tej maszynie nie pojdzie - nie wiem co sie
zmienilo bo z tych samych dyskietek na dokladnie tej samej maszynie
instalacja przedtem szla bezproblemowo.

> %Czy po rozpakowaniu nie bedzie sie to gryzlo ze soba (nowy system-stary
> %sterownik) ?
> ja mam ibm1s506 anno domini 1993.
>
> %Poza tym slyszalem, ze ten nowy sterownik zawiera min. poprawki do obslugi
> %duzych dyskow, a bycmoze niedlugo bede zmienial na 4,3G.
>
> hmm... chcesz, zeby dzialalo, czy zamierzasz miec recepte na szczescie? :)

Nie przesadzajmy - pojdzie. Przeczytaj moj poprzedni list.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.