Re: Fix 5 PL - klopoty

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 18:50:53 MET

On Wed, 25 Mar 1998, Marek Łukawski wrote:

> Leszek Gerwatowski wrote:
> >
> [ciach]

> mam backup wersji bezfiksowe oraz wersji po zalozeniu FP05UK wiec czy
> ktos moze podac mi to magiczne jedno polecenie.

Ja robie to tak. Mam plik fix.cmd taki oto:

set csfutilpath=c:\util\kicker
set csfcdromdir=c:\a
c:\util\kicker\service.exe

W katalogu c:\util=kicker jest zawartosc obu dyskietek kickera a w
katalogu c:\a umieszczam tymczasowo zawartosc fixa. Po odpaleniu pliku
service.exe wybieram przycisk "Change Product list" i wybieram "Archived
products". Wtedy pojawia mi sie lista zarchiwizowanych rzeczy i przycisk
"Backout". Wybieram go i sie odfixowuje.

> w nask-owej to nie wiem ale w telepsowej to np:
> ftp://marekl.gdansk.sprint.pl/apps/os2/ a dalej juz prosto

Dzieki - juz znalazlem na student.mech.pk.edu.pl. Wlasnie zafixowalem
fixem 5 UK i zobaczymy.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.