Re: Fix 5 PL - kopoty

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 07:53:53 MET

Leszek Gerwatowski wrote:

> Zainstalowałem właśnie fixa 5 PL i mam następujący problem:
> system wywala się (właściwie tylko przy Netszkapie) z komunikatem o
> błędzie w doscall1.dll. Wygląda to tak że mogę uruchamiać inne programy
> ale są problemy z ich zamykaniem a już samej Netszkapy to nijak się nie da
> zabić. A na dodatek są problemy z zamykaniem okien i odswieżaniem grafiki.
> Po restarcie wszystko wraca do normy i można pracować (oczywiście z
> Netszkapą również) i tak aż do następnego dziwnego zablokowania systemu.
> Zna ktoś może ten objaw i wie co z nim zrobić? Nie jest to chyba problem z
> [...]
Mam Merlina PL i wczesniej mialem zalozonego FP05 UK = brak problemow
teraz mam Merlina PL + FP05 PL = pojawily sie problemy np. takie jak
opisujesz, system stracil troche stabilnosci, wczesniej biegal np
tydzien bez restartu a obecnie, po zafiksowaniu w piatek do poniedzialku
juz okrutnie wisial.

Pytanie powracajace jak bumerang: jak "odfiksowac" Merlina i wrocic do
stanu przed FP05 PL ?

MArek