Fix 5 PL - kłopoty

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 24 Mar 1998 - 16:54:46 MET

Zainstalowałem właśnie fixa 5 PL i mam następujący problem:
system wywala się (właściwie tylko przy Netszkapie) z komunikatem o
błędzie w doscall1.dll. Wygląda to tak że mogę uruchamiać inne programy
ale są problemy z ich zamykaniem a już samej Netszkapy to nijak się nie da
zabić. A na dodatek są problemy z zamykaniem okien i odswieżaniem grafiki.
Po restarcie wszystko wraca do normy i można pracować (oczywiście z
Netszkapą również) i tak aż do następnego dziwnego zablokowania systemu.
Zna ktoś może ten objaw i wie co z nim zrobić? Nie jest to chyba problem z
samym fixem bo wcześniej mi się też tak robiło tyle że dużo rzadziej.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.