Hibernacja i dedykowany DOS

Autor: Jan Stožek (jasio_at_SPAM.polbox.pl)
Data: Tue 24 Mar 1998 - 02:54:30 MET

Cześć,

        Czy hibernacja/dehibernacja w Merlinie działa poprawnie? Co prawda, jest ona
standardowo wykorzystywana podczas uruchamiania dedykowanej sesji DOS, ale można ją
również odpalić ręcznie - wówczas stan putra się zapisuje na dysku i później wstaje mocno
szybciej. Albo i nie wstaje - zauważyłem, że u mnie podczas dehibernacji komputer ma tendencję
(ale tylko tendencję, klasy 40-60%) do resetowania się w jej trakcie. Poza ewentualną utratą
danych w otwartych aplikacjach ma to ten minus, że w przypadku powrotu z dedykowanej sesji
DOS trzeba w sesji serwisowej przywrócić CONFIG.SYS i AUTOEXEC.BAT, bo inaczej komputer
nie wstanie. Czy wiadomo, co z tym fantem zrobić?

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl