Duzo jest progow pod OS/2 i jak wychodzi w porownaniu z W95 ?

Autor: salaban_at_free.polbox.pl
Data: Mon 16 Mar 1998 - 19:59:37 MET

Czesc CzOrNy!

 CzOrNy -----> All

 C> ...kiedy wyszla ostatnia wersja ?

Dawno (chyba 1996).

 C> ....chodzi mi o poradne aplikacje biurowe, WWW, usenet, irc i mail ?

Z aplikacji biurowych jest StarOffice, www - netscape, usenet - nie wiem (ale
na pewno jest), irc - gtirc, mail - pmmail. Poza tym pod OS/2 ruszy większość
programów spod win 3.1.

 C> ...jakie wymagania sprzetowe ?
 C> mam 486dx2 80mhz, 220hdd, 24mb ramu

Wystarczy. OS/2 zajmie Ci ok. 90MB na dysku.

 C> sa sterowniki do gusa, s3, modemow zoltrixa ?

Do gusa nie wiem, do s3 są, nie ma czegoś takiego jak sterownik do konkretnego
modemu (chyba że plug&pray, ale w tym się nie orientuję).

    Michal Salaban -- OS/2 4ever
    2:482/26_at_fidonet