Re: Duzo jest progow pod OS/2 i jak wychodzi w porownaniu z W95 ?

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 00:10:28 MET

On 10 Mar 1998 13:29:25 +0100, Sławomir Stachniewicz wrote:

:>> s3,
:>
:> Sa, choc z niektorymi sa problemy
:>jesli chodzi o polskie litery (zwlaszcza
:>S3 Virge).

        A w każdym razie, zdaje się, w niektórych rozdzielczościach. Ja mam S3 Trio, pracuję w
rozdzielczości 1024x768 i żadnych problemów z polskimi literami.

:>> modemow zoltrixa ?
:>
:> Nie wiem, ale chyba tak.

        Hej, przecież OS/2 _w_ogóle_ nie używa driverów do modemu. Natomiast niektóre
narzędzia (Internet dialery, termiale) wymagają określenia stringu inicjującego. Ale nie powinno
być z tym problemu - Zoltrix to dość uczciwy Rockwell. ;)

        Generalnie w trybie modemowym nie będzie problemów, nawet z modemami
wymagającymi "kozackich" ustawień i nieuwzględnionych na liście danej aplikacji - zawsze
można chodzące ustawienia zapisać do NVRAM-u modemu, a programowi wpisać ATZ. W trybie
faksowym też nie powinno być problemów, bo z kolei polecenia faksu są lepiej
ustandaryzowane.

:>Programy pod OS/2 a pod G95: dosc malo softu
:>komercyjnego (przynajmniej dostepnego w Polsce)
:>ale za to duzo _dobrego_ shareware, freeware i
:>Public Domain.

        Nie przesadzajmy, nie tak dużo jak pod G95...

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl