Re: Duzo jest progow pod OS/2 i jak wychodzi w porownaniu z W95 ?

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 11:28:36 MET

On 10 Mar 1998, [iso-8859-2] Sławomir Stachniewicz wrote:

> IBM Works (razem z systemem, proste), Star Office
> (podobno bardzo dobre).

Jestjeszcze Lotu Smartsuite 96, 97 juz wyszedl z beta.... podobno
przyspieszyli go (96 _strasznie_ sie wlecze)

> WWW: Netscape for OS/2 ("odwieczna" wersja 2.02,
> ostatnia chyba z lutego). IRC: cos jest, ale nie korzystam.
> Mail: polecam PMMail for OS/2, mozna tez spod Netscape.

WWW: jeszcze WebExplorer (IBM'a - troche toporny), WebNavigator (shareware
na enginie WebExplorera, za to o niebo lepszy), Lynx (rozne porty z
UNIX'a)

> A co to jest?

Gravis UltraSound jest obslugiwany w oparciu o darmowe sterowniki
Manley'a. Ostatni to public beta #29. Brakuje emulacji SB i Rolanda w
sesjach DOS, ale moze cos sie zmieni... Poza tym pod "czystym" OSem
pracuja bez zarzutu.

> Nie wiem, ale chyba tak.
OS/2 nie wymaga sterownikow do modemow, wiec ... sa :)

> Programy pod OS/2 a pod G95: dosc malo softu
> komercyjnego (przynajmniej dostepnego w Polsce)
> ale za to duzo _dobrego_ shareware, freeware i
> Public Domain. No i "pojdzie" wiekszosc spod
> Windy 3.1 (jesli nie wymaga Win32s 1.30 lub
> sterownikow VxD). Poza tym, duzo bardziej
> stabilne, nie zasmieca dysku ...
> Slawomir Stachniewicz.

Do tego dochodzi jeszcze soft spod Unixa i jesli Win32OS2 zacznie w koncu
poprawnie dzialac to bedzie mozna przekonwertowac czesc aplikacji spod W95
i NT.

-=-
Dominik Czechowski
AGH University Cracow Poland