Re: serial port a Merlin...

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Sat 28 Feb 1998 - 13:33:52 MET

On Sat, 28 Feb 1998 11:17:40 +0100 (CET), Jan R. Pluci˝ski wrote:

>Jak to zwykle bywa, potrzebujemy modemu. Do com1 i com2 z płyty
>głównej trzeba coś dołożyć, najlepiej com3 z innym przerwaniem.
>Pierwsze problemy zaczęły się w koegzystencji z Win95, bo PnP
>przestawiało wszystko. zablokowałem port com1 na płycie w
> setupie BIOS, a wtedy modem wskoczył w Windzie na com1 i OS/2
>go wreszcie zobaczył. Poprzednie kombinacje z nastawami sio
>oraz zmuszaniem modemu ZOOM Comstar do przyjęcia adresu i przerwania nie
>pomagały. jednak wyłączony com to coś poniżej moich marzeń: spróbowałem
> [...]
Najlepiej byłoby wyłączyć PnP na modemie (jeżeli się da).

Ja mam modem (US Robotics) zdefiniowany jako COM3 z przerwaniem 5 i działa
bezproblemowo (Telix, Term92, programy OS-owe).
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW