instalacja konczy sie na drugim dysku...

Autor: Grzegorz Szczepanski (grzesiek_at_intertele.pl)
Data: Fri 27 Feb 1998 - 09:07:05 MET

Czesc!
Jestem w posiadaniu ok 30 dyskietek skopiowanych z cd rom os2warp3
problem jest nastepujacy: dyskietka instalacyjne prosi o pierwsza dyskietke
osa,
wkladam ja i po jakims czasie pojawia sie napis "kopiowanie danych" czy cos
takiego
dysk chwile pracuje a dalej nie dzieje sie juz nic...
Jest tak zarowno gdy wloze dyskietke 1 jak i 1_cd
O co tu moze chodzic? moze trzeba skopiowac pliki na twardziela?
cd rom to aztech, plyta pentium sis, karta graficzna ati, dysk fujitsu
Wdzieczny bede za jakakolwiek pomoc....

--
pozdrowienia
Grzesiek Szczepanski