CD Audio to MP3

Autor: Krzysztof Koczubik (Krzysztof.Koczubik_at_f33.n484.z2.fidonet.org)
Data: Tue 24 Feb 1998 - 18:02:10 MET

Hello jasio_at_polbox.pl!

Monday February 23 1998 04:15, Jan Stożek wrote to All:

 JS> Czy jest jakiś soft pozwalający na zapisanie CD Audio jako MP3***?
 JS> Widziałem jakiś kawałek, który miał zapisywać WAV-y, ale mi się na
 JS> czymś wykładał. Może na tym, że mój CD nie ma chyba cyfrowego
 JS> połączenia z kartą.

Nie zabardzo rozumiem ostatniego zdania. Co do softu to pewnie, że jest :-).
Najczęściej robi to się na raty.
1. Najpierw CD na WAVa,
2 Potem z WAVa na MP3
Co do p1 to jest np:
 - PMCD2WAV for OS/2 version 1.0 will convert cd audio tracks into wav data.
 - CD Audio Dump/2 v1.41 multilingual - CDAD/2 is an OS/2 application for
copying CD Digital Audio tracks over the data bus without loss of quality.
   The resulting files are stored in WAV format.

widziałem i inne tylko jakoś nic więcej teraz nie mogę znaleść, jedno jest
pewne - warto szukać

Pozdrawiam Krzysztof_K