CD i dugie nazwy

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 09:34:15 MET

Czołem wszystkim :)

pytanie lamerskie i już pewnie ten problem był omawiany na liście, ale
ja nic nie mam w archiwach i pamięci więc bardzo proszę o pomoc:

Mam "trochę" (około 500 MB) plików do zarchiwizowania na CD-R, większość
ma "długie nazwy" (oczywiście są na hpfs). Nagrywarka jest podłączona do
komputera z win-95. Czy jest jakiś sposób, aby te długie nazwy były
widoczne dla os'a po nagraniu ich na CD-R spod windy ??? (Z hpfs
przeniosę pliki ftp'em i długie nazwy będą "windziane").

pOSdrowionka
tomek