Re: Merlin na laptopie

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Fri 20 Feb 1998 - 12:57:21 MET

On Fri, 20 Feb 1998 11:46:08 +0100 (CET), Marek Wojciechowski wrote:

>Witam,
>
> Pewien znajomy za moja namowa kupil Merlina i bedzie chcial go
>zainstalowac na laptopie w koegzustencji z G95.
>
>Czy ma ktos jakies doswiadczenia z OSem na laptopach?
>Moze jakiej porady i sugestie, jakich problemow mozna sie
>spodziewac?
>
>Niestety laptop bez CDROMu, instalacja bedzie z ZIPa, tymczasowo
>16 mega ramu ale w najblizszym czasie bedzie 32

Jeżeli jest to sprzęt "markowy" to problemów nie powinno być żadnych.
Natomiast na "mniej markowych" może się dziwnie zachowywać
podsystem PCMCIA. Poza tym nie miałem żadnych problemów.

A najbliższy czas należy skrócić do "jutro".
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW