Dwa problemy

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 20 Feb 1998 - 12:05:20 MET

Witam ponownie,

  Dwa problemy, jeden wiekszy drugi mniejszy, moze kos sie z nimi
spotkal i zna rozwiazanie.

1. Sympatyczną cechą WPSa jest to, ze majac obiekt blabla zwiazany
   z np. programem blabla.exe mozna sobie ow program przeniesc na
   inny dysk/katalog a nawet przemianowac, a obiekt blabla wciaz
   wskazuje we wlasciwe miejsce.
   Niestety jakis czas temu ta przydatna cecha sie ulotnila z przyczyn
   nieznanych, przez co OS zachowuje sie jak winda tzn. pisze ze
   nie moze znalezc pliku wskazywanego przez dany obiekt.
   Mam pewne podejrzenia, co do fixpaka jako sprawcy, ale moze ktos
   spotkal sie juz z tym problemem i zna rozwiazanie.

2. Chodzi o PEERa. Nigdy nie mialem takiej potrzeby wiec go nie
   uzywalem, ale ostatnio nabralem ochoty podzielenia sie zasobami
   z OSa z windami i kiszka.
   "Network/Network Services/Shared Resources and Network Connections"
   ani nie chce sie uruchomic, mozna klikac do woli, ani nie moge
   sie dobrac do zadnych jego properties.
   Nie wiem czy robie cos zle czy moze potrzebny jest jakis fix
   na PEER ?

   Moze ktos lopatologicznie krok po kroku opisalby jak udostepnic
   np. D:\ROZNOSCI komputerom win1 i win2, Bylbym wdzieczny dozgonnie.

                                                   Marek Wojciechowski