Re: Jestem nowy!

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Fri 06 Feb 1998 - 12:53:28 MET

On Fri, 6 Feb 1998 09:31:12 +0100 (CET), cog wrote:

>Windows zaczyna... ju bardzo d ugo mnie denerwuje i chcia bym zainstalowaŠ
>OS'a, ale jest kilka pyta˝ na ktˇre chcia bym znaŠ odpowied :
>1. Czy to prawda, e WSZYSTKIE programy pod WIN'9x chodz pod OS'a bez
>zarzutu?
Żaden program napisany pod W'95 nie działa pod OS/2. Pod OS/2 działają jedynie
windowsowe programy 16-bitowe lub te którym wystarcza Win32 v.1.25.

>2. Czy programy typowo dosowskie (chodzi mi o te, ktˇre zawieszaj siŕ w
>Win'95, a chodz w trybie MS-DOS) chodz dobrze pos OS'em?
Niestety zdarzyło mi się już trafić na kilka programów DOS-owych, które
pod OS/2 nie działają. Głównie były to programy pisane w trybie Protected
(32 bity). Zaznaczam było to naprawdę kilka (bodajże 3 przypadki).

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW