Jestem nowy!

Autor: cog (jp_at_netgate.com.pl)
Data: Thu 05 Feb 1998 - 20:20:14 MET

Windows zaczyna... już bardzo długo mnie denerwuje i chciałbym zainstalować
OS'a, ale jest kilka pytań na które chciałbym znać odpowiedź:
1. Czy to prawda, że WSZYSTKIE programy pod WIN'9x chodzą pod OS'a bez
zarzutu?
2. Czy programy typowo dosowskie (chodzi mi o te, które zawieszają się w
Win'95, a chodzą w trybie MS-DOS) chodzą dobrze pos OS'em?

To narazie tyle.
Pozdrowienia dla wszystkich OS'owców i OS :)
jp_at_netgate.com.pl

Aha...
Jeżeli ktoś (jak ja!) niezbyt lubi Billa Gates'a to jest do ściągnięcia
fajna gierka (42 kilo) na stronie mojego znajomego:
http://www.netgate.com.pl/pepowisko/ftp/index.html