Re: Java 1.14

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 05 Feb 1998 - 14:03:22 MET

On Thu, 5 Feb 1998 11:52:55, "Jan R. Pluci˝ski" <junidas_at_polbox.com>
wrote:

> Witam!
> Potrzebna pilnie Java 1.14 i Visula Age for Java.
> Jeden nazywa się java114.zip, drugi oEnty100.zip.
> Za Chiny Ludowe nie można tego dostać z IBM: albo prędkość
> jest 67 bajtów, albo trzeba podać hasło i odzew. Korona i Upsala nie
> pomaga. W opisie nt downloadu nie ma o tym słowa.
Jave znajdziesz tutaj:
ftp://195.116.73.48/apps/os2/internet/java
dalej trafisz sam
jeżeli chodzi o Visual Age jor Java to też gdzies to mam (wersje demo
z ograniczeniem do 100 klas), ale nie pamiętam gdzie, jak poszukam i
znajde to dam znać "emilem"
> Jestem legalnym użytkownikiem, zarejestrowanym w Danii, Nie
> doświadczyłem dotąd żadnych "dobrodziejstw" z racji mojej
> uczciwości i rejestracji.
Tak samo jaki i ja :( , a przecież byl Sylwester i mogli choc kartke
wyslac ;)

[ciach]

MArek

   Marek Łukawski